RTL KLUB Csillag születik 3

Nézd a RTL KLUB Csillag születik 3 adásait!

Csillag születik - A válogatás 2011 20.30

2011-ben is folytatódik a Csillag születik, Magyarország egyik legnépszerűbb tehetségkutató show-műsora az RTL Klubon A Csillag születik-et Ördög Nóra és Nagy Sándor vezeti. Zsűri: Hernádi Judit, Oroszlán Szonja, Fáy Miklós és Szirtes Tamás

TIMI CHEN SOKAT HIBÁZOTT, DE RETTENTŐ BOLDOG HOGY BEJUTOTT
Timi nem tudta megismételni korábbi sikerét, mégis bizalmat szavazott neki a közönség.
Timi Chen régi álma vált valóra azzal, hogy elénekelhette a Mulan című rajzfilm betétdalát a Csillag Születik közönségének. A kiscsillag produkciójában azonban több ponton is hibázott, a várva várt siker ezúttal elmaradt, mégis csupa mosollyal mesélt a CSISZ-ben arról, mennyire örül annak, hogy továbbjutott.
- Nem volt túl sok időm errre és szerintem jobb is lehetett volna. Én rosszabbra számítottam, ezért nagyon örülök. Kiskorom óta nagyon szeretem ezt a dalt és már régóta vártam egy lehetőségre, hogy elénekelhessem. – mondta Timi.
Timi elárulta azt is, hogy fél éve tanulja komolyabban az éneklést és bár rengeteget gyakorol, ezúttal feszültebb volt a produkciója előtt, mint az első fellépésén.
- Nagyon izgultam és nem tudtam másra gondolni, csak a dalra, voltak hibáim, szerintem jobb is lehetett volna, de nagyon örülök. – mondta Timi a CSISZ-ben.
Timi Chen Csillag Születik 2011