RTL KLUB Csillag születik 3

Nézd a RTL KLUB Csillag születik 3 adásait!

Csillag születik - A válogatás 2011 20.30

2011-ben is folytatódik a Csillag születik, Magyarország egyik legnépszerűbb tehetségkutató show-műsora az RTL Klubon A Csillag születik-et Ördög Nóra és Nagy Sándor vezeti. Zsűri: Hernádi Judit, Oroszlán Szonja, Fáy Miklós és Szirtes Tamás

MR. JOE BÍZIK A RAJONGÓIBAN
A Csillag Születik kiesőjének rengeteg terve van ás esze ágában sincs elhagyni az országot.
Mr. Joe a Csillag Születik harmadik élő adását követően mesélt Ördög Nórának arról, hogy mihez kezd miután kiesett a tehetségkutatóból. A Tom Jones – I’m alive című számát is kiválóan éneklő énekes úgy érzi ez a tehetségkutató egy jó lehetőség volt arra, hogy bemutatkozhasson a magyar közönségnek és reméli, hogy továbbra is a színpadon maradhat. Joe elégedetten és jó kedvvel beszélt arról, mit jelentett számára ez a pár hét.
- Én örülök, hogy eddig is el tudtam jutni. Megtettem mindent, ami tőlem telhetett. Most ennyire futotta{...}Én csak annyit tudok mondani, hogy örülök, hogy megkaphattam ezt a lehetőséget, hogy megmutassam magam itt a magyar közönségnek és szerintem a rajongóim mindig itt lesznek mellettem és remélem, hogy lesznek még azért felkéréseim. – mondta Mr. Joe a CSISZ-nek.
Joe műsorunkban elárulta, hogy bár kiesett, de elégedett magával, hiszen egy ország előtt mutathatta meg mire képes és reméli, hogy a kiesésével nem feledik őt el az emberek.