RTL KLUB Csillag születik 3

Nézd a RTL KLUB Csillag születik 3 adásait!

Csillag születik - A válogatás 2011 20.30

2011-ben is folytatódik a Csillag születik, Magyarország egyik legnépszerűbb tehetségkutató show-műsora az RTL Klubon A Csillag születik-et Ördög Nóra és Nagy Sándor vezeti. Zsűri: Hernádi Judit, Oroszlán Szonja, Fáy Miklós és Szirtes Tamás

Habzsolja a csajokat az RTL KLUB Csillag Születik sztárja Szabó Ádám
Szabó Ádámot édesapja félti a szerelmi csalódástól. A Csillag születik tehetséges harmonikása nagyon népszerű a lányok körében. Családja és a hozzá közel állók azonban óva intik attól, hogy a verseny alatt hódítsák meg a szívét.
Szabó Ádám Csillag Születik 2011
"Mi tagadás, könnyen szerelembe esem, talán éppen ezért eddig még csak futó kapcsolataim voltak: két hónapnál tovább egyetlen lány mellett sem bírtam ki" - mondta Ádám, aki ennek ellenére a lányok társaságában érzi a legjobban magát.
Édesapja, István a hot! magazinnak elmondta, örül annak, hogy fiát egyelőre nem találta el komolyabban Ámor nyila és könnyen túllendül a kapcsolatain, ha véget érnek.
"Azt hiszem, hogy ez az ő korában nem baj. Én huszonnégy évesen nősültem, és három gyerek után azt kell mondanom, meglehetősen jól sikerült az első házasságom, a mai napig rajongok a feleségemért. Ám előtte én is kiélveztem az életet, és erre biztatom a fiaimat is."