RTL KLUB Csillag születik 3

Nézd a RTL KLUB Csillag születik 3 adásait!

Csillag születik - A válogatás 2011 20.30

2011-ben is folytatódik a Csillag születik, Magyarország egyik legnépszerűbb tehetségkutató show-műsora az RTL Klubon A Csillag születik-et Ördög Nóra és Nagy Sándor vezeti. Zsűri: Hernádi Judit, Oroszlán Szonja, Fáy Miklós és Szirtes Tamás

LÁSZLÓ ATTILÁT EGY KABALA SEGÍTI
Attilának nagyon fontos a rajongók szeretete.
László Attilával a CSISZ-ben legutóbbi produkciójáról beszélgetett Ördög Nóra és Müller Attila. A Csillag Születik ifjú tehetsége azonban egy kis kabalával érkezett a stúdiónkba, a tenyérnyi plüss tehén állítólag sokat segít a kiscsillagnak a megmérettetésekben. Attilát azonban – mint megtudtuk - nem csak az ajándékok, de a rajongók kitartó támogatása is komoly erővel vértezi fel a színpadon.
- Ez egy plusz energiát ad, mert hogyha nekem is adnak egy ilyen kabalát, nekem ez egy ilyen bíztatás, tudom hogy a rajongó az tényleg rajongó, számít rám, szorít értem és szavaz. – mondta Attila.
Továbbá azt is megtudtuk, hogy a kis hölgyek között is rettentő népszerű Attila, aki elárulta, hogy egy lánytól kapta ezt az ajándékot, aki adásról adásra szorít a kiscsillagnak.
Attila mindemellett kifejtette, hogy szüksége is volt minden támogatásra, hiszen egy nagy kihívást állított maga elé
- Én mindig is akartam a színpadon táncolni és most jött ez a lehetőség, hogy tévében táncolhattam, ez most nagyon jó volt, ki tudtam tombolni magamat...nagyon sokmindenre kell figyelni a koreográfiára és a szám is nagyon gyors és tudnivaló hogy ez is egy nagyon nehéz szám, amit eredetileg hárman énekelnek, én pedig egyedül adtam elő. – számolt be Attila