RTL KLUB Csillag születik 3

Nézd a RTL KLUB Csillag születik 3 adásait!

Csillag születik - A válogatás 2011 20.30

2011-ben is folytatódik a Csillag születik, Magyarország egyik legnépszerűbb tehetségkutató show-műsora az RTL Klubon A Csillag születik-et Ördög Nóra és Nagy Sándor vezeti. Zsűri: Hernádi Judit, Oroszlán Szonja, Fáy Miklós és Szirtes Tamás

FÁY MIKLÓS ELÉRZÉKENYÜLT A ZSŰRI SZÉKBEN
A Csillag Születik zsűritagja bevallotta, miért nem tudott megszólalni Teca produkcióját követően
A CSISZ-ben Hernádi Judittal és Fáy Miklóssal beszélgetett Ördög Nóra és Müller Attila a Csillag Születik második élő adásának emlékezetes pillanatairól. A döntnökök műsorunkban elárulták, hogy ezúttal is rengeteg izgalmat és felejthetetlen pillanatot éltek át a tehetségkutatóban.
- Én nagyon nagyon jól éreztem magam, én azt gondolom, hogy ebben a műsorban nagyon jó produkciók voltak, érdekes volt, meglepetés volt benne, lehetett izgulni. – mondta Hernádi Judit.
A másik zsűritag, Fáy Miklós bevallotta, hogy volt két olyan produkció, amely alatt ő is teljesen elgyengült:
- Egymás mellett a Gomez és a Teca olyan volt, mintha az embert fejbe vágnák egy kalapáccsal és amikor már majdnem felkel megint fejbe vágják, egymás mellett volt két nagyon erős nagyon súlyos és tulajdonképpen végső fokon két felemelő pillanat. Én abból indulok ki egyébként, hogy a teljesítménytől hatódok meg, az hogy a Teca vak, azt én nem értékelem önmagában. – mondta Fáy Miklós a CSISZ-ben.