RTL KLUB Csillag születik 3

Nézd a RTL KLUB Csillag születik 3 adásait!

Csillag születik - A válogatás 2011 20.30

2011-ben is folytatódik a Csillag születik, Magyarország egyik legnépszerűbb tehetségkutató show-műsora az RTL Klubon A Csillag születik-et Ördög Nóra és Nagy Sándor vezeti. Zsűri: Hernádi Judit, Oroszlán Szonja, Fáy Miklós és Szirtes Tamás

László Attila miért nem lett sztár Erdélyben?
Már három és fél éves korában színpadon állt, tízévesen kezdett el komolyabban foglalkozni a zenével. A Csillag Születik felfedezettjének, László Attilának eddig nyolcszor kellett megtennie a nyolcszáz kilométeres, tizenhat órás Budapestig tartó utat, hogy álmai valóra válhassanak. A tizennégy éves fiúnak nem ismeretlen a vetélkedő hangulata.
László Attila Csillag Születik 2011
"Rendeztek Kézdivásárhelyen egy tehetségkutató szemlét, aminek a neve "Erdély hangja" volt. A család úgy gondolta, hogy meg kellene próbálnom, és én is kíváncsi voltam, milyen egy ilyen megmérettetés. Sajnos, nem értem el jó eredményt, mert a harmadik elődöntőben kiestem. Egy lépésre voltam attól, hogy a legjobb tizenkettő közé jussak. Amikor kiestem, eléggé elcsüggedtem, de nem adtam föl, mert a csalódás ellenére jelentkeztem a Csillag Születikbe. Kíváncsi voltam, hogy Magyarországon milyen lehetőségek vannak, illetve miben különbözik a két tehetségkutató verseny" - mondta el a Star magazinnak László Attila, aki nehezen viseli a negatív kritikát. Egy bírálat különösen rosszulesett neki.
"Amikor a Várj, míg felkel majd a nap című számmal álltam színpadra, Fáy Miklós értékelésében azt mondta, hogy még éretlen vagyok a dalhoz. Ez egy kicsit rosszulesett, de el kellett fogadni, hiszen ő azért ül ott, hogy elmondja a versenyzőkről a véleményét, ha jó, ha rossz. Ő olyan szigorú, mint édesapám."