RTL KLUB Csillag születik 3

Nézd a RTL KLUB Csillag születik 3 adásait!

Csillag születik - A válogatás 2011 20.30

2011-ben is folytatódik a Csillag születik, Magyarország egyik legnépszerűbb tehetségkutató show-műsora az RTL Klubon A Csillag születik-et Ördög Nóra és Nagy Sándor vezeti. Zsűri: Hernádi Judit, Oroszlán Szonja, Fáy Miklós és Szirtes Tamás

TECÁRA BÜSZKE A SZERELME TOMI
A kiscsillag párja, Tomi teljesen meghatódott, amikor meghallotta a Csillag Születik színpadán a neki írt dalt.
Nem mindennapi produkcióval gazdagította a Csillag Születik történetét Krizbai Teca azzal a saját szerzésű dallal, amit eredetileg szerelmének, Tominak írt. A debreceni fiú a CSISZ-ben elárulta, hogy eredetileg az ő születésnapjára készült a szerzemény, ami kettejük szerelméről és megismerkedéséről szól. Éppen ezért ő is rettentően izgult, hogyan fogadja majd a közönség a történetüket.
- Nagyon boldog vagyok, hogy Teca továbbjutott, nem gondoltam volna, de reménykedtem{...}Nagyon meghatódtam, amikor a közönségen láttam, hogy nagyon tetszik és nagyon nagy örömmel töltött el. Novemberben a születésnapomra hozta a Teca ezt a dalt és nagyon meghatódtam, hogy ilyet írt nekem, egyből megtanultam a dalt és mindenkinek mutogattam. – mondta Tomi a Cool stúdiójában
Nem csak Tomi, de Teca is majd kicsattant a boldogságtól a továbbjutásának estéjén, elmondása szerint nem csak a siker, de szerelme jelenléte is nagyon sokat jelentett számára ezen a különleges napon. És bár sem Teca, sem Tomi nem láthatta azt a pillanatot, amikor a stúdió lámpái elsötétültek, a kiscsillag édesapja, aki a sorok között izgulta végig a produkciót, elárulta, milyen élmény volt a koromfekete stúdióban ülni:
- Annyira szívszorító volt ez az elsötétítés, hogy a levegőben lehetett érezni, hogy mindenki meghatódott és mindenki átélte azt, amit Teca, hogy nem lát. – mondta Teca édesapja
A CSISZ-ben Teca és Tomi azt is elárulták, hogyan ismerkedtek meg egymással!
Krizbai Teca Csillag Születik 2011