RTL KLUB Csillag születik 3

Nézd a RTL KLUB Csillag születik 3 adásait!

Csillag születik - A válogatás 2011 20.30

2011-ben is folytatódik a Csillag születik, Magyarország egyik legnépszerűbb tehetségkutató show-műsora az RTL Klubon A Csillag születik-et Ördög Nóra és Nagy Sándor vezeti. Zsűri: Hernádi Judit, Oroszlán Szonja, Fáy Miklós és Szirtes Tamás

Ördög Nórának egyszer már sikerült
Bár szereti a telet és a havat is, de január közepétől már mindig nagyon várja a napsütést. Ördög Nóra a Csillag Születik 2011 évad műsorvezetője tavaszimádó. Egész évre megvan az időbeosztása. Kezdődik a következő X-Faktor szervezése is. Reggel öt órakor kel, és van, hogy késő éjjel ér haza. Ezért ha teheti, szívesen tartózkodik az otthonában.
Ördög Nóra CSillag SZületik 2011 műsorvezető

"Az otthon mindent jelent. Valamennyi zuga és sarka energiaforrás. Az egész lakásunkat úgy alakítottuk ki, hogy bárhol vagyunk, jól érezzük magunkat benne. Egyébként fontos a fürdőszoba, a reggeli felfrissülés és az esti ellazulás helyszíne. Szinte szoba jellegű, ahol szívesen időzünk. Imádom a nappalinkat a kandallóval. Ha kedvem támad, csak egy-két fahasábot rádobok, és máris lobog benne a tűz" - meséli Ördög Nóra, aki a felsorolásból kihagyta a konyhát.
"Nem vagyok kimondott konyhatündér, de szeretek főzni. Bújom a szakácskönyveket, bevásárolok, de inkább a könnyebb étkeket szeretem, a salátákat, a mártogatós szószokat. Legutóbb három évvel ezelőtt tartottam tisztítókúrát, nagyon jó volt. Éreztem, átéltem azt a folyamatot, ahogyan a szervezetem kitisztul. Nem fogyókúrázom, mert az étkezés rendszerességében hiszek. Figyelek magamra, és ez bevált."