RTL KLUB Csillag születik 3

Nézd a RTL KLUB Csillag születik 3 adásait!

Csillag születik - A válogatás 2011 20.30

2011-ben is folytatódik a Csillag születik, Magyarország egyik legnépszerűbb tehetségkutató show-műsora az RTL Klubon A Csillag születik-et Ördög Nóra és Nagy Sándor vezeti. Zsűri: Hernádi Judit, Oroszlán Szonja, Fáy Miklós és Szirtes Tamás

CSILLAG SZÜLETIK 2011: LÁSZLÓ ATTILA EZ MÉG CSAK A KEZDET
A kiscsillagnak még sok minden van a tarsolyában.
László Attila Csillag Születik 2011 RTL KLUB
László Attila eddigi ’’legrosszabb’’ produkciója is 31 pontot ért a zsűri mércéjével, ami azért nem rossz teljesítmény. A V-Motorock „Várj, míg felkel majd a nap’’ című dalával előrukkolt versenyző több kritikát is kapott a zsűritől, míg Fáy szerint túl fiatal volt ehhez a dalhoz, addig Szonja kifejtette, hogy a dal felépítésével voltak problémái a kiscsillagnak. Attila a kritikákat tudomásul vette, de mosolyát nem tudták letörni a zsűritagok, így ismét boldogan osztotta meg élményeit a CSISZ-ben:
- Nagyon jól érzem magamat, egyszerűen köszönöm a nézőknek, hogy ennyi sms-t küldtek és tovább juttattak. A zsűri véleményét azt elfogadom, mert én is elhiszem, hogy ehhez még nem vagyok olyan érett, de hát elénekeltem a számot és szerintem ez jó volt. – mondta Attila.
Attila műsorunkban kifejtette, hogy levonta a tanulságot a zsűri bírálataiból, így a következő fordulókban mind az előadásmódban, mind a dalválasztásban tudatosabb lesz ezentúl és már gőzerővel készül az elkövetkező megmérettetésre: ,,Sok tartalék van még bennem, rengeteg.
Sokaknak talán fel sem tűnt, de a harmadik élő show-ban Attila bizony bakizott a szövegben is, de mentségére szóljon, hogy:
- Ilyenkor ezek az érzelmek törnek elő bennem, ekkor a szöveget az a baj, kicsit elfelejtettem. Most volt az első, hogy ilyen nagy színpadon és ekkora közönség előtt elénekeltem ezt a dalt. – mondta Attila.