RTL KLUB Csillag születik 3

Nézd a RTL KLUB Csillag születik 3 adásait!

Csillag születik - A válogatás 2011 20.30

2011-ben is folytatódik a Csillag születik, Magyarország egyik legnépszerűbb tehetségkutató show-műsora az RTL Klubon A Csillag születik-et Ördög Nóra és Nagy Sándor vezeti. Zsűri: Hernádi Judit, Oroszlán Szonja, Fáy Miklós és Szirtes Tamás

Félelemmel beszél a szakma a Csillag Születik felfedezettjéről

László Attila különlegességnek számít a tehetségkutatókban feltűnt zenei előadók között, hiszen alig akad a tizennégy éves fiúnak párja, aki fiatal kora ellenére ilyen átéléssel énekelne. A kiscsillag tehetsége mellett Máté Péter dalainak társszerzője, S. Nagy István és felesége, Csongrádi Kata sem tudott szó nélkül elmenni.
"Nem szoktam követni a műsort, csak egy fiatalembert láttam, és az pont ő volt. Véletlenül kapcsoltam a csatornára, és meghallottam, hogy egy kisfiú Máté - S. Nagy dalt énekelt, aminek sikerült a képernyő előtt marasztalnia. Ez a fiú önmagában egy kedves, tehetséges és nagyon szerény ember. Úgy érzem, nem csak nekem nyerte el a szimpátiámat, hiszen az előadása alatt állva ünnepelt a közönség" - nyilatkozta az Új Ásznak Csongrádi Kata, aki hozzátette: kétséges, hogy a kiscsillag megállja-e majd a helyét a zenei pályán.
"Attilának a korából adódóan nagyon tiszta a lelke. Nagy szükség van arra a mai világban, hogy valaki szívvel-lélekkel közvetítse a zenét. Kérdés, hogy aki ennyire érzékeny, kibírja-e a pálya végtelen sok buktatóját" - mondta S. Nagy István, aki Máté Péter slágereinek szerzőtársa volt.