RTL KLUB Csillag születik 3

Nézd a RTL KLUB Csillag születik 3 adásait!

Csillag születik - A válogatás 2011 20.30

2011-ben is folytatódik a Csillag születik, Magyarország egyik legnépszerűbb tehetségkutató show-műsora az RTL Klubon A Csillag születik-et Ördög Nóra és Nagy Sándor vezeti. Zsűri: Hernádi Judit, Oroszlán Szonja, Fáy Miklós és Szirtes Tamás

"Minden alkalommal beleborzongok" - régi versenyzők a Csillag születikről
A legizgalmasabb részéhez közeledik a Csillag születik az RTL Klubon, Gomes kiesése után már csak négy produkció van versenyben, június 4-én pedig az is kiderül, ki lesz a nyertes. Az [origo] arra volt kíváncsi, hogy mit gondolnak a versenyzőkről azok, akik az elmúlt években maguk is végigcsinálták a felhajtást, kisebb-nagyobb mértékben ismertek lettek, esetleg befutottak. Milyennek látják a mostani mezőnyt, kinek drukkolnak, kinek a kiesését fájlalják az egykori szereplők?
Gál Sándor, a 4 For Dance tagja, első széria
- Nekem, vagyis a csapatnak két kedvence van: az egyik az Appril Project, amely ugyanolyan újító szándékkal áll a hiphophoz, mint mi a néptánchoz, és maximális profizmussal és alázattal csinálja, amit csinál. Nekik nagyon szurkolunk, de Szabó Ádám, a harmonikás fiú is óriási tehetség: nagyon technikás zenész, de ami legalább olyan fontos, nagyon jó kisugárzása is van. Sajnáltam, hogy az Everdance kiesett, a csapat egy részét régebbről is ismerem - de ez mindenképpen lehetőség volt nekik, és ha ügyesek, meg tudják majd lovagolni azt a népszerűséget, amelyet a műsor adott. Ettől függetlenül, akik nagyon jók, azok még most is bent vannak, és igen változatos a mezőny. Az előadók is hétről hétre egyre profibbak lesznek, egyre jobban tudják, hogy mi kell a műsorba - aztán majd elválik, hogy ki tud megújulni, mert egy tehetségkutatóban szerintem ez a legfontosabb: nem elég, ha minden héten ugyanolyan jó valaki, állandóan újat is kell mutatnia. És persze a műsor után jön az igazi munka: mi is már négy éve szerepeltünk, és azóta folyamatosan dolgozunk azért, hogy benn maradjunk a köztudatban.
4 For Dance
Vásáry André, második széria
- Nagyon érdekes a mezőny, teljesen más, mint a miénk volt, de így is azt mutatja, hogy a zsűri nagyon jól válogatta a tehetségeket. A harmonikás Szabó Ádám vagy a szólótáncos Gomes frissességet, újdonságot hozott a műsorba, de az, úgymond, megszokott előadók - mint az énekesek vagy a táncosok - is elengedhetetlenek. Nagyon sok tehetség van Magyarországon, Krizbai Teca is hihetetlenül pozitív és szeretni való egyéniség amellett, hogy remek énekes, rengeteg mondanivalót hordoz magában. Szerintem túl kell lépni azokon a skatulyákon, hogy valaki énekes vagy táncos vagy zenész, itt mindenkiben sokkal több van. Azt nem igazán tudom megtippelni, hogy ki fog nyerni, mert ahhoz jobban kellene követnem a műsort - amikor tehetem, természetesen én is megnézem, de szombatonként sokszor fellépésem van. Amikor benne voltam a műsorban, akkor amúgy nagyjából éreztem, hogy kik jutnak el a döntőig, kik a nagy közönségkedvencek, de lehet, hogy most meglepetés fog érni minket, és nem énekes lesz a nyertes, hanem egy más műfajban indult versenyző. Végső soron az fog dönteni - mint nálunk -, hogy kinek mekkora rajongótábora van. Két énekest nagyon sajnálok, hogy kiesett: az egyik Timi Chen, akinek ugyan tényleg van még mit fejlődnie, de nagyon tehetséges lány; a másik Mr. Joe, aki pedig olyan figura, amilyet még nem láttunk a Csillag születik-ben. Talán most már könnyebben esnek ki tehetségek is, mert minden szériának nehezebb dolga van az előzőnél: ha most jelentkezik egy freestyle rapper vagy egy operaénekes, az már nem lesz újdonság, mert volt az előző évadok valamelyikében. Ez a műsor pedig arról szól, hogy mindig újabb és újabb különlegességet kell megtalálni.
Vásáry André
 Kovácsovics Fruzsina, első széria
- Nekem két nagy kedvencem van: az egyik az Appril Project, a másik a harmonikás fiú, Szabó Ádám, ők szerintem zseniálisak. Az Appril Project úgy, ahogy van, profi, Ádámnak pedig durván pozitív kisugárzása van, és úgy játszik a harmonikán, hogy minden alkalommal beleborzongok. Szerintem az Appril Project nagyon esélyes a győzelemre is, úgy gondolom, ők azok, akik sok mindenkit megfogtak. Voltak olyanok a mostani mezőnyben, akiket én nem láttam annyira jónak, és eddig nagyjából egyet is értettem a kiesés sorrendjével - egyedül Mr. Joe-t sajnáltam, ő szerintem szuper tehetséges. Azt nem tudom megítélni, hogy a miénkhez képest milyen a mezőny, hisz akkor benne voltam a versenyben, most meg kívülről látom, teljesen másként élem meg a két dolgot. A zsűri ugye más, mint nálunk volt, teljesen más emberek, más karakterek vannak benne - nehéz is így összehasonlítani, az biztos, hogy kicsit szigorúbb, mint a miénk volt, de ez valószínűleg jól is van így. 
Kovácsovics Fruzsina
Brasch Bence, második széria
- Amikor vendégként felléptem a műsorban, láttam a mostani produkciókat, de miután itthon nincs tévém, nem nézem rendszeresen a szériát. Akit nagyon tehetségesnek tartok, az László Attila: ahhoz képest, hogy milyen fiatal, nagyon szép hangszíne van, és remekül is bánik a hangjával. Miután én is ebben a műfajban mozgok, az énekeseket tudom csak szakmailag megítélni, de úgy gondolom, Szabó Ádám is ügyesen harmonikázik, és meglepően jól elő is adja a számait, nagyon jól mutat a színpadon - neki is esélye van a győzelemre. Azért jó a Csillag születik, mert mindenféle műfajból jelentkezhetnek emberek, nagyon változatos a mezőny: harmonikás nálunk például nem volt, és Gomes is olyan stílust képvisel, amilyet korábban nem láthattunk. Struktúrában egyébként majdnem olyan a műsor, mint a régi Csillag születik volt, és a zsűri sem változott, ugyanúgy támogatja a versenyzőket, de képes kritikát is megfogalmazni. Mindenkit sajnálok, aki kiesett - mert az már mind tehetséges volt -, de ez a műsor arról szól, hogy valakinek meg kell nyernie. Mindenesetre, ha ki is esik az ember, kellő ambícióval később is meg tudja állni a helyét.    
Brasch Bence
Veres Róbert (McDc), második széria
- Az egész műsor tetszik, de főleg a harmonikás gyerek, Szabó Ádám: én nem is szerettem régebben a harmonikát, de ahogy ő játszik, az nagyon megtetszett. Az énekes kissrácot, László Attilát is bírom, nagyon jó hangja van, a táncos Gomes pedig igazán különleges. Nehéz lenne közülük választani, de az esélyeket latolgatva, szerintem László Attila fogja megnyerni a versenyt. Sajnálom, hogy a bűvész srác kiesett, őt még elnéztem volna egy darabig, és Timi Chen is tetszett, főleg, amikor kínaiul énekelt. Más a mezőny, mint a miénk volt, más arcok vannak: harmonikás nálunk nem volt, és Gomes különleges tánca sem az a műfaj, mint amit a Bad Boyz csinált. A zsűri is talán egy kicsit szigorúbb, nem annyira lágyszívűek, de nagyon nagy változást nem látok. Nem is ez az érdekes, hanem hogy az emberek szeretik az ilyen típusú műsorokat, ahol a tehetségek megmutatják, hogy mire képesek. Szurkolok mindenkinek.
Veres Róbert (McDc),
Janicsák Veca, első széria
- Amikor három évvel ezelőtt elindultam a Csillag születik első szériájában, nem voltam még elég érett a feladatra: nem volt tapasztalatom, nem voltak jók a dalválasztásaim, sokszor hibáztam, de mégis nagyon fontos és szép emlék az akkori verseny. Előnye volt számomra, hogy sok embert már akkor megismertem, a stúdiókat, a verseny rendszerét is, így az X-Faktor világában már könnyebben mozogtam. Azóta nagyot változott a tehetségkutatók környezete is, ma más lehetőségek vannak, például a közösségi oldalakon is könnyebb a rajongókkal a kapcsolatot tartani, szavazatokat gyűjteni. Természetesen figyelem a mostani versenyt is, amelybe a legtöbben a Most múlik pontosan eléneklésével jelentkeztek, sőt a dalt kínaiul éneklő Timi Chennel találkoztam is, és az együtt töltött délutánon sokat beszélgettünk, a színpadi megjelenéstől a dalválasztásig sok mindenről. Mindenkinek nagyon drukkolok: ha az ember szeretne elérni valamit, sokat kell gyakorolni, dolgozni, tanulni a kudarcokból, és küzdeni a sikerig.
Janicsák Veca