RTL KLUB Csillag születik 3

Nézd a RTL KLUB Csillag születik 3 adásait!

Csillag születik - A válogatás 2011 20.30

2011-ben is folytatódik a Csillag születik, Magyarország egyik legnépszerűbb tehetségkutató show-műsora az RTL Klubon A Csillag születik-et Ördög Nóra és Nagy Sándor vezeti. Zsűri: Hernádi Judit, Oroszlán Szonja, Fáy Miklós és Szirtes Tamás

Döbbenet! Gyerekkorában megkéselték a Csillag születik döntősét!
Származása miatt gyermekkora óta bántják. Volt, hogy rasszista férfiak fényes nappal leteperték az utcán, de durvább támadás is érte: ötéves korában megkéselték a fején!
Ha maszkban van, egyenrangúnak érzi magát a világgal. Ha lemossa a festéket az arcáról, sosem lehet biztos benne, hogy a következő utcasarkon nem támadnak-e rá újra. Mindezt csak azért, mert angolai édesapjától és sváb édesanyjától az európainál különlegesebb vonásokat örökölt.
– Örökre a testembe vésték, hogy más vagyok, mint a többiek. Ötéves lehettem, amikor megkéseltek. Édesanyám éppen bement a boltba, én pedig kint vártam rá, amikor hátulról valaki nem túl mélyen, de belevágott egy pengeéles késsel a fejembe. Pedig kicsi lány voltam, nem csináltam semmi rosszat. Ugyanez az ismeretlen a combomon is megjelölt, amit csak azért nem mutatok meg, mert túl intim helyen van. Kiáltani sem mertem, csak álltam, és vártam, hogy édesanyám kijöjjön, miközben a vérző fejemhez szorítottam a kezemet – mesélte Gomes. – A rasszizmus, amivel a legtöbben csak az amerikai filmekben találkoznak, itt, Magyarországon is mindennapos. És mivel a gyerekek korán megtanulják a szüleiktől ezt a hozzáállást, ők is bántják a hozzám hasonlókat. Nekem pokoli volt túlélni az általános iskolát. Sosem ütöttem vissza, de a tanároknak mindig elpanaszoltam, mi történt.