RTL KLUB Csillag születik 3

Nézd a RTL KLUB Csillag születik 3 adásait!

Csillag születik - A válogatás 2011 20.30

2011-ben is folytatódik a Csillag születik, Magyarország egyik legnépszerűbb tehetségkutató show-műsora az RTL Klubon A Csillag születik-et Ördög Nóra és Nagy Sándor vezeti. Zsűri: Hernádi Judit, Oroszlán Szonja, Fáy Miklós és Szirtes Tamás

ERŐS DÁVID OPERÁSÍTOTTA FLUOR SZÁMÁT
A Csillag Születik versenyzője újragondolta a Mizu című számot
A CSISZ-ben Erős Dáviddal és Fluorral beszélgetett Ördög Nóra és Müller Attila. Dávid a Csillag Születik második adásában debütált a mára már vírusként terjedő Mizu c. számmal, amit operaként adott elő a közönség és a zsűri legnagyobb megdöbbenésére. Ám nem csak őket, de a szám eredeti előadóját, Fluort is teljesen lenyűgözte az átlagosnak semmikép sem nevezhető produkció.
- Nagyon nagy, teljesen meg voltam halva, most láttam én is először. Láttam én is a bemutatót a múlt héten, hogy lesz ez a produkció, de hogy ennyire durva lesz arra nem számítottam. Ez minden elképzelésemet felülmúlta! – mondta Fluor.
Dávidtól műsorunkban megtudtuk, hogy egy születésnapi bulin hallotta meg a fülbemászó dalt, amit az elsők között dolgozott fel, ugyanis hisz abban, hogy a komoly zenei műfajokat is meg lehet kedveltetni a saját generációjával.
- Úgy gondolom, hogy ha fiatalokhoz akarom közelebb hozni ezt a műfajt, akkor igazán csak az lehet hiteles, ha egy fiatal próbálja és a missziómat azzal kiegészíteném, hogy nem csak az opera műfaját szeretném, hanem egy kicsit a többi műfajt és zenei stílust is szeretném keverni. – mondta Dávid.
A teljes beszélgetést megnézheti a CSISZ második adásában, melyben további érdekességek derültek ki az ifjú énekesről!