RTL KLUB Csillag születik 3

Nézd a RTL KLUB Csillag születik 3 adásait!

Csillag születik - A válogatás 2011 20.30

2011-ben is folytatódik a Csillag születik, Magyarország egyik legnépszerűbb tehetségkutató show-műsora az RTL Klubon A Csillag születik-et Ördög Nóra és Nagy Sándor vezeti. Zsűri: Hernádi Judit, Oroszlán Szonja, Fáy Miklós és Szirtes Tamás

Ma este robbantanak a képernyőn a Csillag Születik sztárjának testvérei
Kiderült, hogy nem csak Szabó Ádám bánik nagyon ügyesen harmonikájával, hanem kistestvérei is. A bátyus hetek óta a Csillag Születik nézőinek millióit szórakoztatja, de ma este a 15 éves öccse, Gergő és a 10 éves Brigi is megmutatja tudását a televízióban.
"Nem apa erőltette hármunkra a harmonikázást, hanem én a testvéreimre" - mondta a Prizma TV-n a Light Night Show-ban a kiscsillag. "Korábban furulyáztam és trombitáltam, de egyik hangszert sem szerettem annyira, mint a harmonikát. Már kiskoromban eldöntöttem: ez az, ami kell nekem" - tette hozzá Ádám.

A kötődés természetesen végül Brigit és Gergőt is utolérte. A család egyébként ahol tudott, spórolt a hangszervásárláson, hiszen a testvérek mindig Ádám hangszereit örökölték meg, aki a műsorban elragadtatással hallgatta testvéreit, ahogy közösen - televízióban először - eljátszottak egy darabot - számol be az Új Ász.