RTL KLUB Csillag születik 3

Nézd a RTL KLUB Csillag születik 3 adásait!

Csillag születik - A válogatás 2011 20.30

2011-ben is folytatódik a Csillag születik, Magyarország egyik legnépszerűbb tehetségkutató show-műsora az RTL Klubon A Csillag születik-et Ördög Nóra és Nagy Sándor vezeti. Zsűri: Hernádi Judit, Oroszlán Szonja, Fáy Miklós és Szirtes Tamás

Kívánságszámokat énekel László Attila

László Attila a Csillag Születik 2011 évi győztese
Kézdivásárhely - Szerdáig szavazhattak a Blikk.hu olvasói arra, hogy melyik az az öt kedvenc dal, amelyet szívesen hallgatnának a Csillag születik győztesének hamarosan megjelenő lemezén.
László Attila azóta is úszik a boldogságban, amióta a nézők őt szavazták meg az RTL Klub tehetségkutatójának győztesének.
A fiatal kézdivásárhelyi fiú izgatottan várja, hogy lemezét - amely a Blikk gondozásában június 24-én jelenik meg – hogyan fogadják a rajongók.
Az olvasók szavazatai alapján a CD-n a döntőben hallott Most élsz!, Várj, míg felkel majd a nap, Gyönyörű szép, Hazafelé, valamint a Zene nélkül mit érek én? című dal szerepel majd. - Egyetértek a nézők döntésével, nekem is ezek voltak a kedvenceim, leszámítva a Hazafelé című számot. Nagyon büszke vagyok arra, hogy azt a dalt Balázs Fecóval énekelhettem el. Hatalmas megtiszteltetés volt ez számomra, de úgy érzem, nem a legjobb formámat hoztam akkor, elégedetlen voltam magammal - mondta a Blikknek László Attila, aki azt is elárulta, hogy az általa összeállított repertoárban a Két utazó című sláger venné át a Hazafelé című dal helyét.
- Arra a Crystal-slágerre sokat készültem, és úgy érzem, jobban is sikerült, mint a Hazafelé, de ha a nézők azt tartják jobbnak, tiszteletben kell tartani a kérésüket - tette hozzá Attila.