RTL KLUB Csillag születik 3

Nézd a RTL KLUB Csillag születik 3 adásait!

Csillag születik - A válogatás 2011 20.30

2011-ben is folytatódik a Csillag születik, Magyarország egyik legnépszerűbb tehetségkutató show-műsora az RTL Klubon A Csillag születik-et Ördög Nóra és Nagy Sándor vezeti. Zsűri: Hernádi Judit, Oroszlán Szonja, Fáy Miklós és Szirtes Tamás

Neki kellett volna nyernie a Csillag születikben?

Szabó Ádám Csillag Születik 2011
Örül a sikernek és az ismertségnek a Csillag Születik sztárja, sőt Szabó Ádám már azt is tudja, hogyan folytatja ezután. A tehetségkutatóból megismert 18 éves harmonikás fiú Szirtes Tamással ért egyet jövőjét illetően.
Mit hozott számodra a Csillag Születik 2011 című műsor?
Szabó Ádám: Nagyon sok barátom lett és úgy érzem, hogy rengeteget fejlődtem márciustól mostanáig. Sok élménnyel gazdagodtam. Rengeteg sztárral találkozhattam, sok kapcsolatra tettem szert. Összességében jó volt, hogy jelentkeztem és eljutottam a döntőig.
- Mit szóltál az eredményhez? Nem csalódtál?
- Számítottunk rá, hogy Atti nyer, hiszen ott áll mellette Erdély. Egyáltalán nem voltam csalódott, a döntő utáni bulin még eszembe jutott, hogy jó lett volna nyerni, de másnapra már boldog voltam és arra gondoltam, nagy dolog volt bejutni a döntőbe. Ráadásul a műsor elején erről még álmodozni sem mertem.
- Nagy Sanyi, a műsor egyik házigazdája elárulta, hogy te voltál a kedvence...
- Nagyon bírom Sanyit. Azt nem tudtam, hogy én voltam a kedvence, de nagyon örülök neki! Nagyra tartom őt, ez volt ugyanis az első nagy szereplése élő adásban és jól csinálta, megállta a helyét Ördög Nóri mellett! A Csillag Születik kapcsán találkoztunk, de jó kapcsolat alakult ki közöttünk.
- Mik a további terveid?
- Zenész leszek, továbbra is harmonikásként képzelem el magam, de még az is lehet, hogy énekelek mellé. Énekesi karriert persze nem szeretnék, mindig a harmonika lesz főszerepben. Koncertekre, fellépésekre vágyom, a nyarat is erre szánom. Nagyon kíváncsi vagyok az emberek arcára és arra, hogy mit gondolnak rólam élőben, nemcsak a tévén keresztül.
- Azt mát tudjuk, hogy "Mónika", a harmonikád a leghűségesebb társad, de egy barátnő belefér az életedbe?
- Még nem tervezem, de beleférne, hiszen nem lehetek örök életemben csak a harmonikámmal. Sok rajongó keres meg, de hosszú távú kapcsolaton egyelőre még nem gondolkodtam.
- A 100 tagú cigányzenekarral is felléptél a műsorban és azt mondták, szívesen dolgoznának veled. Ilyen vonalon szeretnéd folytatni?
- Csodálatos lenne! Még nem szóltak, de azonnal igent mondanék. Ha hasonló ajánlatot kapnék nagyzenekaroktól, nem gondolkodnék rajta, elvállalnám, mert óriási dolog lenne. Szerintem mindkét út nyitott előttem: a populárisabb és a klasszikus zene is, úgyhogy, ha van rá lehetőség, akkor mindkét irányban szeretnék működni.
- Fáy Miklós azt mondta, neked kell eldöntened, melyik irányba tartasz...
- Igen, Szirtes Tamás pedig rávágta rögtön, hogy lehet szélesíteni az utakat és ez szerintem is így van. Simán csinálnám a kettőt együtt!
- Érdekes, hogy csak az utolsó adásban hallhattunk énekelni. Ez taktika volt részedről? Ezután is megmutatod a hangod?
- Az énekléssel tettem fel az i-re a pontot, megmutattam, hogy ehhez is értek. Azt nem tudom, hogy milyenek voltak a visszajelzések, a zsűri konkrétumot nem mondott, de a haveroknak és a barátaimnak nagyon tetszett. Nagyon megszerettem Éliás Gyuszit, jó lett a kapcsolatunk, szerintem ő lesz az énektanárom, terveim szerint a jövőben is fogok még énekelni.
- Lemezkészítés is szerepel a terveid között?
- Igen, mindenképpen. Biztosan lesz majd rajta ének is, de a harmonikás, szóló számok lesznek többségben, hiszen így ismert meg az ország.
- Mit kezdesz a népszerűséggel?
- Szeretném, ha évekig megmaradhatna, sokat fogok tenni azért, hogy a köztudatban legyek, az emberek ne felejtsenek el és jó lenne, ha 30-40 év múlva is ismernék a nevemet. Nagy tervekben gondolkozom, nemcsak itt Magyarországon, külföldön is híres szeretnék lenni. Persze rengeteget kell gyakorolnom, de az a legnagyobb vágyam, hogy világszerte is ismerjenek és elismerjenek.