RTL KLUB Csillag születik 3

Nézd a RTL KLUB Csillag születik 3 adásait!

Csillag születik - A válogatás 2011 20.30

2011-ben is folytatódik a Csillag születik, Magyarország egyik legnépszerűbb tehetségkutató show-műsora az RTL Klubon A Csillag születik-et Ördög Nóra és Nagy Sándor vezeti. Zsűri: Hernádi Judit, Oroszlán Szonja, Fáy Miklós és Szirtes Tamás

FELRAGYOGOTT CSEPEL CSILLAGA CSEMER BOGLÁRKA A CSILLAG SZÜLETIk 2011 -BEN!
Csemer Boglárka a Csillag Születik harmadik válogatóján tűnt fel. A fiatal lány lenyűgözte a zsűrit, sőt: fantasztikus előadásával elismerő mosolyt csalt Fáy Miklós arcára is. A 24 éves tehetség imádja a jazzt és büszke az eddig elért sikereire.
CSemer Boglárka a Csillag Születik 2011 -es műsorában.
Kíváncsiak voltunk arra, hogy Boglárka, mint a Csemer Boglárka Quartet vezetője és énekese mit vár a Csillag Születiktől?
Annak ellenére, hogy egy létező formáció oszlopos tagja vagyok a Csillag Születik fantasztikus lehetőség, hiszen a tehetségkutató országos megjelenési lehetőséget biztosít számomra – árulta el az énekesnő.
Hogy miért szólóban indultam a versenyen?
Az eddigi tapasztalataim azt mutatják, hogy így nagyobb esélyem lesz minél tovább versenyben maradni. Szeretném az álmaimat megvalósítani és megmutatni a közönségnek, hogy mire vagyok képes a színpadon.
Mióta játszik főszerepet az életedben a zene?
Nagyon régóta, legalább 12 éve énekelek aktívan. A Kőbányai Zene Stúdió ének- és előadóművész szakán végeztem. Imádom a jazzt, és büszke vagyok arra, hogy 24 évesen havonta 2-3 fellépésünk van a Quartettel.