RTL KLUB Csillag születik 3

Nézd a RTL KLUB Csillag születik 3 adásait!

Csillag születik - A válogatás 2011 20.30

2011-ben is folytatódik a Csillag születik, Magyarország egyik legnépszerűbb tehetségkutató show-műsora az RTL Klubon A Csillag születik-et Ördög Nóra és Nagy Sándor vezeti. Zsűri: Hernádi Judit, Oroszlán Szonja, Fáy Miklós és Szirtes Tamás

Csillag Születik 2011 : SZABÓ ÁDÁM DOBOLT, DÚDOLT, ÉNEKELT ÉS PERSZE HARMONIKÁZOTT
A harmonikaművész szerint kitartó munkával és a megújulás erejével mindent el lehet érni.
Szabó Ádám Csillag Születik 2011
Napi 5-6 óra gyakorlással tökéletesíti harmonika tudását Szabó Ádám, aki a CSISZ-ben mesélt a Csillag Születik első élő műsorán szerzett tapasztalatairól. Ádám népszerűsége mindezidáig töretlen a tehetségkutatóban, a zenész ugyanis megmutatta, hogy két produkció között is képes rengeteget fejlődni.
- Muszáj volt kiszolgálni a közönséget ezzel a produkcióval, mert én is úgy éreztem, ha minden most megmutatok a közönségnek, beleértve a dobolást, dúdolást, az énekhangomat, akkor lehet teljes a produkció. És szerintem azért is jutottam tovább, mert megmutattam a kis tartalékaimat. – mondta Ádám.
És hogy mi a titka a fiatal tehetség bravúros előadásainak? Bár Ádám produkcióit látva sokaknak úgy tűnhet a harmonika kezelését könnyű elsajátítani, ez korántsincs így – tudtuk meg a különleges hangszer bűvölőjétől.
- Nem kis munkával jutottam el idáig, nem fényezni akarom magamat, csak tényleg ez az igazság és munkával szerintem mindent el lehet érni és ez itt is megmutatkozott. – mondta Ádám.
A kitartó munkára szüksége is lesz a kiscsillagnak, hiszen nem csak az érettségi és a napi több órás gyakorlás, de a Csillag Születikkel járó felhajtás is része már az életének, de talán némi enyhítést hoz az a sok száz SMS, amit hölgy-rajongóitól kap Ádám nap, mint nap.
Ádámról további részleteket tudhat meg a Csillag Születik negyedik adásában!