RTL KLUB Csillag születik 3

Nézd a RTL KLUB Csillag születik 3 adásait!

Csillag születik - A válogatás 2011 20.30

2011-ben is folytatódik a Csillag születik, Magyarország egyik legnépszerűbb tehetségkutató show-műsora az RTL Klubon A Csillag születik-et Ördög Nóra és Nagy Sándor vezeti. Zsűri: Hernádi Judit, Oroszlán Szonja, Fáy Miklós és Szirtes Tamás

A CSILLAG SZÜLETIK 3 ELSŐ ÉLŐ SHOW-JÁNAK ARANYKÖPÉSEI!
Összegyűjtöttük a Csillag Születik első élő show-jának legviccesebb beszólásait.
• Nóri: Le tudunk menni a lépcsőn? Sanyi: Én mindenképpen lejutok…
• Fáy: Nem nyerő, hogy itt egy bipápápááábáábáá-t adsz elő Viktor…
• Nóri átengedte a szót Sanyinak: Jöjjön a That's all B-Boys Flafla Flava… csak elrontottam!
• Hernádi a That's all B-Boys Flava produkciójára: Milyen kár, hogy nem vagyok kaméleon, mert akkor össze-vissza nézhetnék… bár, ha kicsit gyakorolom, talán összejön!
• B-Boy tag: Eltévedtek a pontszámok!
• Nóri: Aki szokott „varrni” az szavazzon Istvánra!
• Nóri: Aki azt szeretné, hogy Kolos egy cápát varázsoljon elő egy 20.000-ből az szavazzon rá!
• Fáy Szabó Ádámnak: Mi lesz, ha a jégeralsó helyett rendes nadrágban fog megjelenni?!
• Sanyi: Nekem nem ment a biciklivel ugratás, inkább leültem a hátamra.
• Nóri: Aki legalább egyszer esett már pofára bringával, az szavazzon a fiúkra!
• Fáy, László Attilának: Már úgy mekegsz, mint Máté Péter!
• Hernádi Mr. Joe-nak: Maga olyan csillagocska, amit eddig felhő takart!
• Fáy, Gyufának (Farkas Gyurinak): Nyilván nem könnyű, hogy az utcán is vinned kell magaddal egy rádiót!
• Sanyi: Én tanúsíthatom, hogy igen nehéz itt állni!
Csillag Születik 2011 első élő show-ja