RTL KLUB Csillag születik 3

Nézd a RTL KLUB Csillag születik 3 adásait!

Csillag születik - A válogatás 2011 20.30

2011-ben is folytatódik a Csillag születik, Magyarország egyik legnépszerűbb tehetségkutató show-műsora az RTL Klubon A Csillag születik-et Ördög Nóra és Nagy Sándor vezeti. Zsűri: Hernádi Judit, Oroszlán Szonja, Fáy Miklós és Szirtes Tamás

Csillag Születik 2012 - Puzsérnak az állásába került a nagyszájúság

Eddig ráfizetett kíméletlen őszinteségére Puzsér Róbert, a Csillag születik zsűritagja. Több rádiónál és tévénél is dolgozott, de szókimondása miatt három munkahelyérôl is elküldték. Még csak egy adást láthattak a ­tévénézők a Csillag születik idei évadából, de a világháló ­már­is tele van a Puzsér Róbertről, a zsűri új megmondóemberéről szóló vitákkal. Sokan nem tudják, hogy a megosztó ítész hosszú évek óta a médiában ténykedik.
Dolgoztam tévéknél, ­rá­diók­nál, internetes újságoknál, blogoltam és ­net­rá­dióz­tam, de mindenhol a kritikai hangnem volt a legfontosabb ismérvem. Mindegy, hogy kultúráról, politikáról vagy egyéb közéleti témáról volt szó, én azon voltam, hogy legyen létjogosultságuk a személyes meggyőződéssel kimondott és keményen ütköztetett véleményeknek. Úgy gondolom, hogy a nyilvános konfrontáció nagyon hiányzik Magyarországon, holott ez külföldön bevett és elfogadott médiaszolgáltatás – magyarázta Puzsér, aki sok helyen vezetett műsort, de előbb-utóbb rendszerint megváltak tőle sarkos megfogalmazásai miatt. Más és más volt az apropó, de mindig az volt a gond, hogy a határokat feszegettem. Sokáig politikai műsorokat vezettem, ahol a szerkesztőtársaimmal abszolút középről, teljesen független nézőpontból jobbra is és balra is felváltva ütöttünk. Keményen és kérlelhetetlenül kértük számon a politikai és gazdasági érdekcsoportokon az elvárható felelősséget. Ha úgy tetszik, kétfrontos háborút vívtunk, miközben nem volt semmilyen hátországunk. Szemben álltunk valamennyi párttal és céggel, így aztán előbb-utóbb az lett a vége a működésünknek, hogy kirúgtak bennünket a főnökeink, mert szerintük veszélyeztettük az adott médium érdekeit – számolt be a könyörtelen ítész, hozzátéve: nem tart tőle, hogy az RTL Klubnál is így jár.
Ez itt most a szórakoztatóipar, ahol én az éles kritikai hangot képviselem. Cserébe pedig egy országos platformot kapok, tehát egy oda-vissza jól működő felállásról beszélünk. Azt mindenesetre megígérhetem, hogy a függetlenségemet, az autonómiámat és a frontális őszinteségemet semmilyen körülmények közt sem fogom feladni – árulta el Puzsér.