RTL KLUB Csillag születik 3

Nézd a RTL KLUB Csillag születik 3 adásait!

Csillag születik - A válogatás 2011 20.30

2011-ben is folytatódik a Csillag születik, Magyarország egyik legnépszerűbb tehetségkutató show-műsora az RTL Klubon A Csillag születik-et Ördög Nóra és Nagy Sándor vezeti. Zsűri: Hernádi Judit, Oroszlán Szonja, Fáy Miklós és Szirtes Tamás

Csillag Születik 2012 - Gitárhúrról kapta nevét a Kicsillag

Egy szál bőrönddel érkezett Magyarországra a Csillag Születik versenyzőjének családja! Badric Adorio (18) szülei a délszláv háború elől menekültek hazánkba, majd Pécsen telepedtek le.
A The Immigrants együttes frontembere már itt született, de rendszeresen jár vissza szülei egykori lakhelyére. Amikor kitört a háború, apukámat besorozták, de ő nem akart katonának menni, nem akart embereket ölni. Nehéz döntést hoztak, de végül édesanyámmal fogtak mindenüket, és átszöktek Magyarországra. A gitárját Zágrábban kellett hagynia, de később visszament érte, és nekem adta. Azóta is őrzöm, ezen tanultam az alapokat – mondta Adorio.
Anyukám többször csempészett Magyarországról nagybátyámnak D'Addario márkájú gitárhúrokat, erről kaptam a nevem. A családi legenda szerint már kétévesen énekelgettem, de zenekart csak évekkel később alapítottam. A zeneiskolában furulyán és klarinéton játszottam, csak később jött a gitár. Apukám basszusgitározott még Jugoszláviában, számára közel volt a hírnév, de nem tudta folytatni. Talán nekem sikerül – mosolygott Adorio, aki a Csillag Születik válogatásán Pokorny Liát is levette a lábáról.