RTL KLUB Csillag születik 3

Nézd a RTL KLUB Csillag születik 3 adásait!

Csillag születik - A válogatás 2011 20.30

2011-ben is folytatódik a Csillag születik, Magyarország egyik legnépszerűbb tehetségkutató show-műsora az RTL Klubon A Csillag születik-et Ördög Nóra és Nagy Sándor vezeti. Zsűri: Hernádi Judit, Oroszlán Szonja, Fáy Miklós és Szirtes Tamás

Csillag Születik 2012 - Plazma kiesett

Már csak öt produkció állhatott május 19-én a Csillag Születik színpadára, két-két önálló és egy közös produkcióval. A zsűri pontszámai és a nézők szavazatai alapján Plazmának kellett búcsúznia, így jövő héten már csak négyen küzdhetnek azért, hogy bejussanak a tehetségkutató fináléjába. A Csillag Születik 2012 fiatal rapperének nem nézte el a zsűri, hogy elszaladt vele a ló. Nagyképűsége okozta Plazma (19) vesztét a Csillag Születik szombati élő show-jában! A tehetségkutató zsűrije szerint a fiatal rapper teljesen elszállt magától, ami rányomta a bélyegét produkcióira is, és ezért kellett búcsúznia a versenytől. A kiscsillag a szombat esti élő show-ban kemény kritikát kapott nemcsak Puzsér Róberttől, de még Pokorny Liától és Hernádi Judittól is, sőt a műsor után még Hajós András is az alázat hiányáról beszélt lapunknak.
– Van olyan fiatalember a műsorban, aki egyértelműen nagyobb alázattal fordul mind a zene, mind pedig a verseny felé. Ez pedig Plazma produkcióján is meglátszik – mondta Hajós, aki mellett Puzsér nem volt ennyire visszafogott, a kritikus ugyanis egy percig sem kímélte a kiesett kiscsillagot, és a földbe döngölte kritikájával.
– A verseny elején, a castingok során ebben a fiúban még látni véltem az erős, energikus, mélyről jövő, igazi lázadó lehetőséget, a szomorú, hogy ebből végül csak „plázadás" lett. Egy underground MC lehetőségéből sajnálatomra egy konzumrapper valósult meg. Alighogy kivakarta magát a gettóból, máris olyan komfortosan bevette magát a plázába, hogy az hihetetlen, mintha ott született volna. Megcsapta a siker szele, rengeteg csaj veszi körül, rajongók hada, felkérések, amelyektől elszállt a fiú, mint a győzelmi zászló – mondta Puzsér. – Elkeserítő, hogy ilyen hamar felpuhult. Ő már rég nem a társadalmi konvenciók ellen, nem a közhatalom, a tanárai, az apja ellen lázad, hanem a lányok bugyijának kiszáradása ellen. Felvette a lázadás pózát, ami a produkciójára is rányomta a bélyegét. Annyira gyorsan lett sekélyes, hogy ezért csak részvétem! Én ugyanaz a srác vagyok, aki voltam. Nem felejtem el, honnan jöttem, főleg, hogy azokat az élményeket kell megírnom, amelyeket eddig átéltem. Nem értek egyet a zsűri véleményével, szerintem azért eshettem ki, mert nagyon kevés időm volt. Mivel én nem karaokézok, mint a többiek, nekem egy hét nem elég arra, hogy megírjak két dalt – nyilatkozta Plazma.