RTL KLUB Csillag születik 3

Nézd a RTL KLUB Csillag születik 3 adásait!

Csillag születik - A válogatás 2011 20.30

2011-ben is folytatódik a Csillag születik, Magyarország egyik legnépszerűbb tehetségkutató show-műsora az RTL Klubon A Csillag születik-et Ördög Nóra és Nagy Sándor vezeti. Zsűri: Hernádi Judit, Oroszlán Szonja, Fáy Miklós és Szirtes Tamás

GOMEZ GYAKRAN A VÉLETLENRE BÍZZA MAGÁT
Adásról adásra improvizál a kiscsillag. Gomez profi táncmozdulatokat ugyan képes rögtönözni, de az érzelmeit képtelen kordában tartani.
Gomez a Csillag Születik második élő adásának egyik legjobb produkciójával büszkélkedhetett. A tehetségkutató táncosa a zsűri és a közönség szavazatai alapján bejutott a legjobb négy versenyző közé. Ennek tudatában a CSISZ-ben Ördög Nóra és Müller Attila álla is kis híján leesett, amikor Gomez elárulta, hogy korábban sem és ezúttal sem volt koreográfiája, így nézők milliói előtt improvizált a színpadon.
- Az egész improvizáció volt. Én improvizációs táncos vagyok, én sokkal ügyetlenebb vagyok, ha meg kell tanulni valamit, én azt táncolom amit érzek{...}nagyon-nagyon botladozom, ha be kell gyakorolni valamit. – mondta Gomez a CSISZ-ben
Gomeztől emellett azt is megtudtuk, hogy a táncban általában nem szereti magát ’lekorlátozni’ holmi koreográfiákkal és előre megírt forgatókönyvvel, ehelyett olyan profiktól és a legendáktól lesi el a lépéseket, mint a legutóbb Charlie Chaplintől és Michael Jacksontól, akik nagy kedvencei.
- Én nem csinálok koreográfiát soha, inkább Chaplint tanulmányoztam, szóval nem álltam neki mozdulatokat csinálni tükör előtt, hanem néztem az ő filmjeit, ami nagyon szórakoztató, Nekem ő az abszolút példaképem, ugyanez van Michael Jacksonnal, amikor őt nézem. Őt tanulmányozni kell, ő egy akkora nagy jelenség, hogy igen is le kell ülni, hogy ha át akarod adni az ő érzéseit. – mondta Gomez.
Gomez Csillag Születik 2011