RTL KLUB Csillag születik 3

Nézd a RTL KLUB Csillag születik 3 adásait!

Csillag születik - A válogatás 2011 20.30

2011-ben is folytatódik a Csillag születik, Magyarország egyik legnépszerűbb tehetségkutató show-műsora az RTL Klubon A Csillag születik-et Ördög Nóra és Nagy Sándor vezeti. Zsűri: Hernádi Judit, Oroszlán Szonja, Fáy Miklós és Szirtes Tamás

KRIZBAI TECA BEKEMÉNYÍT
Teca szerint nem lehet mindig elsőnek lenni, de utolsóként továbbjutni felejthetetlen élmény, ami mindennél több bíztatást jelent számára.
Krizbai Teca a CSISZ-ben mesélt a Csillag Születik negyedik élő show-jában átélt izgalmairól. Teca először ’’merészkedett’’ ki a zongora takarásából, így rajongóinak és a zsűrinek is bebizonyította, hogy kíséret nélkül is megállja a helyét a színpadon. A kiscsillag ráadásul először énekelt angol nyelvű dalt a tehetségkutatóban, de Rihanna Unfaithful-je ezúttal nem hozta meg neki a várva várt sikert.
- Meglepődtem magamon, furcsán hallom vissza magam, kicsit azért jobbnak éreztem...Nekem nagy bátorság volt zongora nélkül kiállni, de én megszerettem volna mutatni, hogy így is szoktam, így is tudok énekelni zongora nélkül. – mondta Teca.
Teca műsorunkban elárulta, hogy úgy érzi ez a produkciója gyengébb volt az eddigieknél, és ez a pontokon is meglátszott, de attól, hogy utolsóként is tovább tudott jutni, még jobban megerősödött.
- Én még mindig nem hiszem el hogy tovább jutottam az utolsó helyről még mindig nem hiszem el és ez nekem adott egy akkora löketet, h a következő produkcióra dupla annyi energiával fogok készülni
Teca emellett kifejtette, hogy nem fogja elhagyni a zongorát, hiszen ez az ő stílusa és egyben támpont is a fellépésein, de a repertoárjában magyar és angol dalokon is gondolkodik.