RTL KLUB Csillag születik 3

Nézd a RTL KLUB Csillag születik 3 adásait!

Csillag születik - A válogatás 2011 20.30

2011-ben is folytatódik a Csillag születik, Magyarország egyik legnépszerűbb tehetségkutató show-műsora az RTL Klubon A Csillag születik-et Ördög Nóra és Nagy Sándor vezeti. Zsűri: Hernádi Judit, Oroszlán Szonja, Fáy Miklós és Szirtes Tamás

Rátalált a szerelemre a Csillag születik versenyzője!
Több mint kétszáz kilométer választja el szerelmétől a Csillag születik vak énekesét. Teca még csak tizenöt éves, de Tamásban megtalálta élete nagy szerelmét.
Krizbai Teca, a Csillag születik vak tehetsége az interneten ismerkedett meg a szerelmével. Babik Tamás elmesélte: annyira félt a visszautasítástól, hogy egy évig hezitált, és csak tavaly augusztusban mert randevút kérni.
– Látássérült vagyok, és egy barátom hívta fel a figyelmemet Teca honlapjára. Miközben hallgattam a dalait, éreztem, hogy szeretném megismerni, de sokáig tartott, mire összeszedtem a bátorságomat. Augusztus 31-én írtam meg először, hogy tetszik, de a randevúval további két hónapot vártunk, és az első csók is csak négy hónap után, tavaly karácsonykor csattant el. A barátnőm még fiatal, de bármeddig várok rá, ő lesz a feleségem – mondta a hajdúsámsoni Tamás.