RTL KLUB Csillag születik 3

Nézd a RTL KLUB Csillag születik 3 adásait!

Csillag születik - A válogatás 2011 20.30

2011-ben is folytatódik a Csillag születik, Magyarország egyik legnépszerűbb tehetségkutató show-műsora az RTL Klubon A Csillag születik-et Ördög Nóra és Nagy Sándor vezeti. Zsűri: Hernádi Judit, Oroszlán Szonja, Fáy Miklós és Szirtes Tamás

Csillag Születik 2012 - Különösen nagy becsben tartják az RTL Klubnál Hernádi Juditot.

Különleges kérésekkel állt elő az újabb széria kezdete előtt Hernádi Judit, a Csillag születik zsűritagja. Az RTL Klubnál nem sokat gondoltak, minden kívánságát teljesítették. Különösen nagy becsben tartják az RTL Klubnál Hernádi Juditot. Ez abból is látszik, hogy a Csillag születik előző évadainak zsűritagjai közül csak őt hagytákmeg a mostani folytatásra.
A Bors biztos forrásból megtudta, hogy a negyedik szezon előtt csak úgy volt hajlandó szerződést kötni, ha maga választja ki segítőit. Tette mindezt azért, mert megszokott brigádjával akar dolgozni, szereti, ha olyanok veszik körül, akiket jól ismer.
Valóban így van, kikötöttem, hogy kikkel szeretnék együtt dolgozni. Például azzal fodrásszal, akit a Heti hetes kezdete óta ismerek. Vele szakmailag és emberileg is tökéletesen megértjük egymást. Egy másik fodrászt is kiválasztottam, aki nagyobb produkciókban szokta a hajamat készíteni. Rajtuk kívül kértem azt a sminkest is, akivel szintén régóta jóban vagyok. Ilyen emberek kezei között nekem nincs más dolgom, mint hogy beülök a fodrász- vagy a sminkszékbe, és hagyom, hogy dolgozzanak rajtam – magyarázta a Borsnak a Jászai Mari-díjas színművésznő. Az RTL Klubnál meghallgatásra találtak Hernádi kérései.
A produkció szívesen teljesítette Hernádi Judit kívánságait, hiszen a Csillag születik egy hosszan tartó közös munka, nekünk is érdekünk, hogy a műsor kulcsfontosságú szerepet betöltő tagjai – mint a zsűritagok is – minél komfortosabban érezzék magukat. Így nem is fontoltuk meg Hernádi Judit kéréseit, hiszen ezek más produkció esetén is magától értetődőek – nyilatkozta a Borsnak Rubin Kristóf, a Csillag születik kreatív főszerkesztője.
Lázasan forgatott Lilu Kemény megfázással küzdve forgatta a Csillag születiket az egyik műsorvezető, Lilu.
– Majdnem harminckilenc fokos volt a lázam, nehezen tudtam így dolgozni. A köhögés sem akart alábbhagyni, de szerencsére pár nap alatt túl voltam rajta. Arra nagyon figyeltem, hogy a körülöttem lévők ne kapják el a betegséget, szigorúan betartottam a zsebkendőbe köhögj, tüsszents alapszabályt – mondta most már mosolyogva Lilu, aki elárulta, nagyon sokat segített neki az is, hogy ott volt mellette Ördög Nóri, aki támogatta, amikor látta, hogy rosszul van.