RTL KLUB Csillag születik 3

Nézd a RTL KLUB Csillag születik 3 adásait!

Csillag születik - A válogatás 2011 20.30

2011-ben is folytatódik a Csillag születik, Magyarország egyik legnépszerűbb tehetségkutató show-műsora az RTL Klubon A Csillag születik-et Ördög Nóra és Nagy Sándor vezeti. Zsűri: Hernádi Judit, Oroszlán Szonja, Fáy Miklós és Szirtes Tamás

Csillag Születik 2012 - Ízléstelensége miatt esett ki a CSISZ stand uposa?

Kővári Máté nagymamáját, és Puzsér Róbertet is a szájára vette a Csillag Születik színpadán. Egyesek szerint ez vezetett a kieséséhez. A nagymamám úgy néz ki, mint egy aszott mazsola. Azon gondolkoztam, hogy amikor elmegy zuhanyozni és megszívja magát vízzel, olyan lesz, mint egy szőlőszem" - sütötte el a Csillag Születik színpadán Kővári Máté stand upos, aki elsőként távozott a tehetségkutatóból. Egyesek szerint ennek az is oka volt, hogy a fiatal egyetemista túllőtt a célon nagymamás poénjával. Máté azonban máshogy látja a dolgot. Egyszerűen nem voltam elég vicces. Korábban már teszteltem ezeket a poénokat, de úgy néz ki, mégsem voltak annyira ütősek" - nyilatkozta Kővári Máté, aki kiesése ellenére reméli, hogy egyszer a stand up lehet a szakmája is. "Nem vagyok elkeseredve azért, amiért kiestem. Hétvégén már fellépésem is lesz, így én csak nyertem ezzel a műsorral. Az élet megy tovább, és pedig gyakorolni fogok, s remélem, hogy a stand up egyszer a szakmám is lehet, nem csak a hobbim" - mondta Kővári Máté, aki kiesése ellenére pozitívan tekint a jövőbe.

NEThirdetes.com Apróhirdetés feladása akár 1 perc allat is!